Et litteraturstudium fra Universitetet i Agder tydeliggjør at vellykket inkludering av elever med funskjonshemming avhenger av en rekke faktorer, og stiller krav til ulike perspektiver på prosessen.
RIKHOLDIG: Forskningslitteraturen viser at inkluderingsbegrepet er rikholdig, og blant annet kan sees fra både elevers, læreres og skolelederes perspektiver. (Ill.foto: www.colourbox.com).
RIKHOLDIG: Forskningslitteraturen viser at inkluderingsbegrepet er rikholdig, og blant annet kan sees fra både elevers, læreres og skolelederes perspektiver. (Ill.foto: www.colourbox.com).
Ansvarlig redaktør: Ellen Hoxmark
Webredaktør: Ragnhild Krogvig Karlsen
Personvern og informasjonskapsler
NAPHA er en avdeling i NTNU Samfunnsforsking AS
Kontakt oss: kontakt@napha.no, Tlf. +47 48 14 54 34
Skriv og del: Vil du skrive en artikkel for publisering på napha.no?