-Prosjektmidler varer ikke evig, og tiltak som fungerer godt lever ikke nødvendigvis videre om man ikke markedsfører det godt.
FRAMSNAKK: -Vis til resultater og effekten av tiltaket så ofte som mulig. Promoter og framsnakk tiltaket ved enhver anledning, råder seniorrådgiver i Helsedirektoratet, Anette Ingjer. FOTO: Roald Lund Fleiner/napha.no
FRAMSNAKK: -Vis til resultater og effekten av tiltaket så ofte som mulig. Promoter og framsnakk tiltaket ved enhver anledning, råder seniorrådgiver i Helsedirektoratet, Anette Ingjer. FOTO: Roald Lund Fleiner/napha.no
Ansvarlig redaktør: Ellen Hoxmark
Webredaktør: Ragnhild Krogvig Karlsen
Personvern og informasjonskapsler
NAPHA er en avdeling i NTNU Samfunnsforsking AS
Kontakt oss: kontakt@napha.no, Tlf. +47 48 14 54 34
Skriv og del: Vil du skrive en artikkel for publisering på napha.no?