Endret: 21. november 2011
Kunderelasjon
KUNDERELASJON: -Problemet er at de offentlige tjenesteyterne fortsatt ikke skjønner at uten at de viser mer ydmykhet, vil politikerne bli nødt til å gjøre helsevesenet mer og mer kundeorientert, skriver Odd Volden. Illustrasjonsfoto: www.colourbox.no.

Hvordan vil brukerne bli møtt?

Hvordan vil brukerne bli møtt?

Ydmykhet, service, god informasjon og fokus på nettverk er stikkord når Odd Volden svarer på dette spørsmålet i del to av totalt tre deler som utgjør serien “NAPHA-bloggen SPESSIAL”.

-Vi ønsker å bli møtt på samme vis som vi ønsker å bli møtt når vi vurderer å benytte oss av tjenester på andre markeder. Vi vil altså ha: Informasjon, informasjon, informasjon.

Del to av tre

Slik innleder Odd Volden sitt nye blogginnlegg "Hvordan vil brukerne bli møtt?", som utgjør del to av tre i serien NAPHA-bloggen SPESSIAL.

Store spørsmål

I de tre innleggene som til sammen utgjør NAPHA-bloggens SPESSIAL tar Odd Volden for seg tre store spørsmål som ofte møtes av svært komplekse svar:

Hva er godt psykisk helsearbeid?

Hvordan vil brukerne bli møtt?

Hvordan kan man beskrive og begrunne kultur som innfallsport til psykisk helsearbeid?

NAPHA-blogger Odd Volden.

Kommenter:

Mer om

nyheter

Les også

Ingen treff...
Aktuelt
Siste fra Kunnskapsbasen