Torbjørn Mohn-Haugen i Erfaringssentrum mener vekst i ansatte med egenerfaring i psykisk helsetjenestene gir innovasjon og holdningsendring.
-Flere erfaringskonsulenter bidrar til innovasjon og holdningsendringer i tjenestene, fordi man lytter mer til brukerne, mener leder i organisasjonen Erfaringssentrum, Torbjørn Mohn-Haugen. FOTO: Privat.
-Flere erfaringskonsulenter bidrar til innovasjon og holdningsendringer i tjenestene, fordi man lytter mer til brukerne, mener leder i organisasjonen Erfaringssentrum, Torbjørn Mohn-Haugen. FOTO: Privat.
Ansvarlig redaktør: Ellen Hoxmark
Webredaktør: Ragnhild Krogvig Karlsen
Personvern og informasjonskapsler
NAPHA er en avdeling i NTNU Samfunnsforsking AS
Kontakt oss: kontakt@napha.no, Tlf. +47 48 14 54 34
Skriv og del: Vil du skrive en artikkel for publisering på napha.no?